Kort om

et liv i landskapet av børs&katedral

gjort – mangt innen reklame&design, Frelsesarmeen og som freelancer

skryt – kommunikasjonspriser, gull, sølv og heder hentet inn for flere av bøkene jeg har vært med om. Sloagen, TV serie, sang og mangt annet som startet med en enkel idé om: Håp i ei gryte. 160 000 solgte av CD´n Perleporten. Men Stolpesko var bedre! Kunstprosjektet Tilgivelse som var utrolig inspirerende å være en flik av

stolt av – familien min

styreverv – prøver å holde meg unna, men Kunsthovedstaden Stavanger 2008 og tiden i Kitch´n var inspirerende 

foredrag for – alt fra butikken på hjørnet til storsamlinger for DNB. Og som ihuga avholdsmann... flere oppdrag for Vinmonopolet

kjekkeste foredrag – serie for Grilstad konsernet, fra Ørsta til Krakow

ambisjon – skravle mindre, sykle mer

viktigst – troen "på ein våg me ikkje har visst um" (Hauge).